Knjiga autora Amira Hadžića “Logotipija” predstavljena je nedavno u galeriji Collegium artisticum u Sarajevu.
Knjiga “Logotipija” na jednostavan način pojašnjava poslovne i zanatske aspekte dizajniranja vizuelnog identiteta te prikazuje logotip kao jednu od najbitnijih vizuelnih konstanti koju jedna kompanija može posjedovati.
Fokus je stavljen na formalne vrijednosti logotipa iz kojeg nastaje čitav niz taktilnih i netaktilnih asocijacija koje kompaniju prikazuju jasno, konzistentno i primjereno prema ciljnoj skupini i tržištu uopšte.
Autor na iskren način rasvjetljava procese i faze nastajanja dizajna logotipa kroz svoje 20-godišnje iskustvo.
Amir Hadžić je grafički dizajner sa više od 22 godine iskustva. U karijeri je radio za veliki broj domaćih i inostranih klijenata. Član je Udruženja likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti i dizajnera (ULUPUBiH).
Izvor: federalna.ba/Fena
VIŠE OBJAVA
Ismet Horo: “Plašim se da Putin ne zamijeni Krajinu i Ukrajinu, bojim se da su državu već prodali”
Semir Krnjić: Mnogo čega se roditelji odreknu, da bi nama kupili Džekin dres i napravili najdraži kolač
Srednja Bosna: Nana Zejna Elkaz četiri godine rata provela sama u šumi