5 Oktobra, 2024

Busovacki.ba

Objektivno i na vrijeme!

Alen Ramić o jedinstvenom projektu: Inovativni studenti osmislili drvene torbice

Alen Ramić o jedinstvenom projektu: Inovativni studenti osmislili drvene torbice

Dok su pripremali ispite, četvero studenata Seada Delić, Kerim Durak, Haris Klisura i Alen Ramić došli su na ideju da urade nešto sasvim novo.

Naime, oni izrađuju torbice od drveta, a ideja je nastala iz zajedničke ljubavi studenata prema inovaciji, dizajnu i bh. tradiciji. Jedan od njih Alen Ramić za “Avaz“ je ispričao kako je tekla realizacija ideje “Alsea Bags“.

Glavni element

Inspirirani prirodnim materijalima, odlučili su da drvo bude glavni element njihovog dizajna.

– Željeli smo stvoriti proizvod koji je i estetski i funkcionalan, unikatne torbe koje odišu domaćom proizvodnjom i ručnim radom. Proces realizacije naše ideje započeo je sasvim spontano, između predavanja i priprema za ispite, dok smo skicirali dizajne i istraživali tržište – kazao je Ramić.

Ono što je počelo kao studentski projekt ubrzo je preraslo u ozbiljan poduhvat. Iako su tek prije dvije sedmice izašli na tržište, mjesecima su radili na svakom detalju.

Jedan od modela. Facebook

– Trudili smo se da osmislimo dizajn koji je jedinstven, funkcionalan i privlačan. Naše torbe su izrađene od pažljivo odabranih drvenih materijala, domaćeg porijekla. Koristimo kombinaciju različitih vrsta drveta (jasen, hrast, orah…), što torbama daje jedinstven izgled i teksturu.

Osim drveta, koristimo i dodatne materijale, poput visokokvalitetne eko-kože i platna, kako bi torbe bile i estetski i funkcionalno privlačne – objasnio je Ramić.

Modni dodaci

Drvo je centralni materijal u njihovom dizajnu, jer im je, kako kaže, cilj bio povezati prirodne elemente s modernim dizajnom, ali ujedno i promovirati održivu proizvodnju.

– Naši planovi uključuju širenje proizvodnje i uvođenje novih modela. Osim klasičnih modela torbi, razmišljamo i o uvođenju drugih modnih dodataka od drveta, koji će upotpuniti naš brend – naveo je Ramić.

Dugoročno gledano, dodao je, cilj im je proširiti prisutnost na međunarodnom tržištu i predstaviti proizvode kao unikatne, kvalitetne i ekološki prihvatljive. Zahvalni su svima koji podržavaju ovu jedinstvenu priču i ističu da uz njih mali brend svakodnevno raste, a njihove proizvode možete pogledati na društvenim mrežama Facebook i Instagram.

Redakcija portala Busovacki.ba