ChatGPT je najbrže rastuća internet aplikacija svih vremena
Internet aplikacija CHATBOT ChatGPT, kalifornijske kompanije OpenAI, koja se bavi razvojem umjetne inteligencije, najbrže je rastuća aplikacija u historiji, objavio je Yahoo Finance.
Prema studiji UBS-a, aplikacija ChatGPT imala je 13 miliona jedinstvenih posjetitelja dnevno u januaru 2023. godine, što je dvostruko više od broja posjetitelja u decembru prošle godine.
ChatGPT postoji oko dva mjeseca, a već ima 100 miliona korisnika mjesečno, navodi se u podacima iz studije.
Studija, koja se poziva na podatke analitičke kompanije Similarweb, pozicionira ChatGPT u odnosu na druge brzorastuće aplikacije kao što su TikTok i Instagram.
Poređenja radi, trebalo je devet mjeseci da TikTok dosegne 100 miliona aktivnih korisnika mjesečno, dok je Instagramu trebalo dvije i po godine.
– U 20 godina praćenja internetskog prostora ne možemo pronaći primjer bržeg rasta među potrošačkim internetskim aplikacijama – napisali su analitičari UBS-a u studiji.
Chat-bot pokretan gomilom podataka s interneta položio je ispite na američkom pravnom fakultetu nakon što je napisao eseje o temama u rasponu od ustavnog prava do oporezivanja i delikata.
Rezultati su bili toliko dobri da su nastavnici upozorili da bi to moglo dovesti do široko rasprostranjenog varanja, pa čak i signalizirati kraj tradicionalnih metoda nastave u učionici. Jonathan Choi , profesor na , dao je ChatGPT-u isti test sa kojim se susreću studenti, piše Economictimes.com.
Učinak bota na testu ima “važne implikacije za obrazovanje u poslovnoj školi”, napisao je Christian Terwiesch, profesor na Wharton školi Univerziteta Pensilvanije.
Novo istraživanje koje je proveo profesor na školi Wharton Univerziteta u Pensilvaniji pokazalo je da je chatbot vođen umjetnom inteligencijom GPT-3 mogao položiti završni ispit za program Master of Business Administration (MBA) škole.
Profesor Christian Terwiesch, koji je autor istraživačkog rada “Da li bi Chat GPT3 dobio Wharton MBA? Predviđanje zasnovano na njegovom učinku na kursu upravljanja operacijama”, rekao je da je bot postigao između B- i B na ispitu.
Botova ocjena, napisao je Terwiesch, pokazuje njegovu “izvanrednu sposobnost automatizacije nekih vještina visoko plaćenih radnika znanja općenito, a posebno radnika znanja na poslovima koje obavljaju diplomirani MBA, uključujući analitičare, menadžere i konsultante.”
Nova AI tehnologija ChatGPT postavlja pitanja o ljudskoj kreativnosti
Bot je uradio “nevjerovatan posao na pitanjima upravljanja osnovnim operacijama i analize procesa, uključujući ona koja su zasnovana na studijama slučaja”, napisao je Terwiesch u radu, koji je objavljen 17. januara. On je također rekao da su botova objašnjenja “odlična”.
Bot je takođe “izvanredno dobar u modifikaciji svojih odgovora kao odgovor na ljudske nagoveštaje”, zaključio je.
Terwieschova otkrića dolaze kada edukatori postaju sve zabrinutiji da bi AI chatbotovi mogli inspirisati varanje. Iako chatbotovi nisu nova tehnologija, ChatGPT je eksplodirao na društvenim mrežama krajem 2022. Ranije ovog mjeseca, Ministarstvo obrazovanja New Yorka objavilo je zabranu ChatGPT-a na uređajima i mrežama svojih škola .
Veliki dio debate je usredsređen oko ChatGPT-ovog stila razgovora i koherentnog, aktuelnog stila odgovora, što otežava razlikovanje od ljudskih odgovora.
Stručnjaci koji se bave i umjetnom inteligencijom i obrazovanjem priznali su da bi botovi poput ChatGPT-a mogli biti šteta za obrazovanje u budućnosti. Ali u nedavnim intervjuima , neki edukatori i stručnjaci nisu bili zabrinuti — još uvijek.
Glasnogovornik startapa za umjetnu inteligenciju OpenAI, koji je kreirao bota, odbio je komentirati.
Čini se da je GPT-3 model korišten u eksperimentu stariji brat najnovijeg ChatGPT bota koji je postao kontroverzna tema među edukatorima i onima koji rade na polju umjetne inteligencije. ChatGPT, najnovija verzija, „fino je podešen od modela u GPT-3.5 seriji“, prema OpenAI-ovoj web stranici .
Iako su rezultati Chat GPT3 bili impresivni, Terwiesch je primijetio da Chat GPT3 „ponekad pravi iznenađujuće greške u relativno jednostavnim proračunima na nivou matematike 6. razreda“.
On vjeruje da postoji način da spoji obrazovanje i umjetnu inteligenciju kako bi poboljšao učenje za svoje učenike.
„Mislim da tehnologija može da angažuje studente u drugim oblicima koji nisu stari dobri, ‘napišu esej od pet stranica’“, rekao je. “Ali to je na nama kao edukatorima da preispitamo obrazovanje i pronađemo druge načine za angažovanje učenika.”
Redakcija portala Busovacki.ba
VIŠE OBJAVA
Alen Ramić o jedinstvenom projektu: Inovativni studenti osmislili drvene torbice
Pčelar podijelio trik koji pomaže kod uboda pčele, ose ili stršljena
Puna baterija za 4 i po minute: Realme predstavio brzo punjenje od 320W