Radnici bh. firme Euro-Asfalt probili su glavnu Cijev na tunelu T1 Divača u Sloveniji dužine 6.707 metara. Tačka proboja nalazila se na dužini 4.245 metara. S druge strane tunel je probijala slovenska kompanija Kolektor.
Refik Hodžić, voditelj projekta, istakao daje to do sada najduži probijeni tunel kako za Republiku Sloveniju ali i za kompaniju Euro-Asfalt. Kao specifičnost navodi i način kopanja tunela u dubinu što je uz geologiju terena predstavljao dodatni izazov prilikom probijanja. Uz glavni tunel izvršeno je i probijanje servisnog tunela iste dužine. Računajući obje cijevi, do sada je iskopano oko osam kilometara tunela.
Tunel T1 Divačaje ključni željeznički tunel ijedan od osam tunela na dionici TIR 2, projektu izgradnje željezničke pruge Divača — Koper u Sloveniji.
”Željeznička pruga 21. stoljeća imat će kapacitet prolaza od 212 voznih kompozicija dnevno, iako nagib na pojedinim sektorima iznosi i do 17 posto. Trasa se spušta s visoka, od Divače na kraškoj visoravni, do nivoa mora kod luke Koper. Zbog veoma teške konfiguracije terena, strogih ekoloških ograničenja i savladavanja oko 400 metara visinske razlike, čak 75 posto rute će prolaziti tunelima. Ruta je duga 27. I km i na njoj je planirana izgradnja sedam tunela, kao i tri vijadukta. Upravo su tuneli oblast niskogradnje u kojoj se Euroasfalt specijalizirao u posljednjih nekoliko godina i postao lider u regiji i zemljama EU”, kažu iz ove kompanije.
Redakcija portala Busovacki.ba
VIŠE OBJAVA
Nevjerovatni prizori u Saudijskoj Arabiji: Snijeg zabijelio pustinjski pijesak
Prvi sastanak “Međunarodnog saveza za implementaciju rješenja s dvije države”: Učestvuje skoro 90 država i međunarodnih organizacija
Prijeteći mail stigao s IP adrese iz Bugarske: Spremaju se teroristički napadi na vojne i objekte namjenske industrije!